Розділ допомоги



Налаштування Windows 10
beach
Налаштування Windows XP
beach
Налаштування Windows 7
beach
Налаштування Windows Vista
beach
Налаштування роутера
beach


Чому не працює інтернет?

Однією з найпоширеніших причин відсутності інтернету є зависання (стан системи, в якому вона не може продовжувати роботу далі) або збої клієнтського обладнання (роутера або мережевої карти). Для усунення досить перезавантажити обладнання. При перезавантаженні роутера не треба робити апаратне скидання налаштувань.

Іншою поширеною причиною є несвоєчасна сплата за послуги. Тому ми радимо перевіряти баланс в «Особистому кабінеті».

На певний час може зупинити роботу сервісу пошкодження на лінії. В такому разі наші фахівці завжди намагаються швидко усунути несправності та оперативно відновити роботу, але термін залежить від серйозності пошкоджень мережі чи обладнання.

Чому низка швидкість?

Швидкість може втрачатися через якість і стан роутера, який використовує абонент. Обсяги інформації в мережі постійно зростають, тому бажано мати сучасну швидку техніку. Варто враховувати, що недорогі роутери, які працюють в діапазоні 2,4 ГГц мають технологічне обмеження швидкості домашнього WiFi, а в багатоквартирному будинку ще й знижують швидкість під впливом роутерів сусідів, які працюють на цій же частоті 2,4 ГГц. a / b / g / n - це основні режими роботи бездротової мережі Wi-Fi. Основна їхня відмінність - швидкість передачі даних. Найбільшого поширення в сучасних бездротових мережах отримав стандарт 11n., максимально доступна швидкість якого до 50 Мбіт / с в побутових умовах

Кращим рішенням буде придбання двох-діапазонного пристрою або використання декількох MIMO антен.

На роботу в інтернеті також впливає використання браузера Internet Explorer, оновлення операційної системи, робота антивірусу чи торренту, віруси на комп'ютері, переповнена память, а також швидкість конкретного сайту або серверу, з якого в цей момент приходить трафік до клієнта.

'Особистий кабінет' та логін і пароль до нього

'Особистий кабінет' - це персональна сторінка абонента, на якій зібрано інформацію про фінансовий стан депозиту, зміна тарифного пакету, тимчасове призупинення послуг, поповнення депозиту.

Адреса 'Особистого кабінету' користувача -http://my.amron.com.ua/

Логін і пароль це ідентифікатор абонента для входу в 'Особистий кабінет' користувача. Пароль створюється в процесі реєстрації абонента.

Відновити загублені дані можна по дзвінку в службу технічної підтримки. Після надання коректної інформації на уточнюючі запитання пароль буде надан абоненту.

Як я можу підключитись до «Амрону»?

Для підключення послуги доступу до мережі Інтернет від «Амрон» необхідно перевірити технічну можливість підключення у Вашому будинку. Для цього Вам потрібно заповнити заявку на нашому сайті або зателефонувати за номером до тех служби.

Якщо технічна можливість підключення є, то вам нададуть повну технічну і фінансову консультацію.

Що входить до підключення?
  • Виїзд бригади для проведення підключення. Час попередньо узгоджується з абонентом.
  • Монтаж кабелю від технічного майданчика оператора до квартири абонента слабкострумовими стояками під'їзду (як правило, з горища Вашого житлового будинку).
  • Введення кабелю до квартири абонента. Для введення кабелю використовується існуючий отвір, або буриться окремий отвір у стіні чи в коробці вхідних дверей діаметром 10 мм. За бажанням абонента проробляються отвори всередині квартири абонента. Місце буріння отвору вказується абонентом. Усі ризики повязані з перебуванням під штукатуркою прихованої електричної, телефонної проводки, коаксіальних телевізійних кабелів, інших елементів інженерної інфраструктури покладаються на абонента. У разі порушення цілісності таких мереж роботи з відновлення та компенсації збитку не проводяться.
  • Обжим кабелю конекторами RJ-45 з боку абонента та оператора.
  • Одноразове налаштування персонального комп'ютера абонента (операційні системи сімейства WINDOWS) або роутера абонента. Для виконання налаштування користувач повинен надати обліковий запис з правами адміністратора системи.
  • Демонстрація роботи Інтернету на компютері абонента.
Що не входить до підключення?
  • Монтаж кабелю по квартирі абонента, переміщення меблів, укладання «під плінтус» , інші монтажні роботи всередині квартири абонента.
  • Встановлення операційної системи, або будь-якого іншого програмного забезпечення на компютері абонента.
  • Встановлення антивірусного програмного забезпечення на компютері абонента.
  • Налаштування підключення на компютері абонента під управлінням операційної системи, відмінної від операційної системи WINDOWS.
  • Налаштування активного мережевого обладнання клієнта, а саме бездротових адаптерів, ігрових приставок, медіа-шлюзів, супутникових ресиверів, будь-якого іншого обладнання абонента, призначеного для роботи в мережі Інтернет.
Що таке реальна IP-адреса? Її плюси та мінуси?

При підключенні до максимального тарифу або за бажанням абоненту за окрему оплату може надаватися Реальна IP-адреса, через яку він і буде взаємодіяти з мережею Інтернет. Таким чином комп'ютер буде повністю видно за цією адресою в мережі Інтернет.

Реальна IP-адреса застосовується для досягнення досить специфічних цілей, та більшості абонентів вона просто не потрібна.

Основні переваги, які отримує користувач Реальної IP- адреси:

  • Можливість створювати собі ігрові або WEB сервера, які видно у мережі Інтернет.
  • Можливість напряму обмінюватися файлами з іншими користувачами мережі Інтернет.
  • Розподільні мережі ( EMule , Torrent і т.п. ) краще ставляться до таких компютерів та ймовірно, що скачування музики або фільму буде швидше.

Основні недоліки, які отримує користувач Реальної IP- адреси:

  • Вам необхідно самостійно подбати про антивірусний та антихакерський захист Вашого компютера. Будь-який вхідний трафік, адресований вашій IP- адресі буде доставлений до вашого комп'ютера, незалежно від того замовлений він чи паразитний.
Я поміняв роутер / комп'ютер - все перестало працювати

Доступ пристроїв в мережу здійснюється на основі їх IP і MAC-адрес, а також порту підключення. Якщо яка-небудь складова в цьому записі змінюється, то комутатор блокує даний пристрій, тому після його зміни і введення налаштувань так само ще необхідно передзвонити в тех.службу.

Як перевірити швидкість

Для приблизної оцінки швидкості прийому і передачі можна скористатися сервісом http://speedtest.amron.com.ua/

Для більш точної оцінки швидкості можна скористатися тестової закачуванням Bittorrent (потрібно вибрати популярні файли, розміром від 1 Гб і більше, з великою кількістю роздаючих та приймаючих учасників).

Налаштування корпоративної пошти для поштових програм
beach
Платіжний код , як його можна дізнатися
beach

0 Особистий кабінет або звернутися в тех.службу за телефонами:

066-781-43-91

098-831-51-16

063-781-96-15

(0512)63-79-57

Поповнення рахунку через Приват24
beach

1. Перейдіть до Особистого кабінету в Privat24
 Виберіть пункт Мої платежі


beach

2. В рядку пошуку введіть Амрон

beach

3. Із запропонованих результатів виберіть Амрон, ТОВ

beach

4. В рядку Особовий рахунок введіть ваш платіжний код

beach

5.  Переконайтеся чи э валідним розрахунковий рахунок, як це зазначено на малюнку, вкажіть призначення платежу та суму. Натисніть Додати платіж в кошик Перейдіть до кошика та підтвердить оплату

Поповнення рахунку через додаток Приват24
beach

1. Зайдіть в додаток Приват24 на вашому мобільному пристрої.
Виберіть розділ Платежі

beach

2. У рядку введіть АМРОН

beach

3. Зі списку запропонованих варіантів виберіть Амрон, ТОВ

beach

4. У рядку Особовий рахунок введіть ваш платіжний код

beach

5. Заповніть поля, вкажіть суму платежу, натисніть продовжити
 Перейдіть в кошик і натисніть підтвердження оплати


RUS UKR