Однією з найпоширеніших причин відсутності інтернету є зависання (стан системи, в якому вона не може продовжувати роботу далі) або збої клієнтського обладнання (роутера або мережевої карти). Для усунення досить перезавантажити обладнання. При перезавантаженні роутера не треба робити апаратне скидання налаштувань.
Іншою поширеною причиною є несвоєчасна сплата за послуги. Тому ми радимо перевіряти баланс в «Особистому кабінеті».
На певний час може зупинити роботу сервісу пошкодження на лінії. В такому разі наші фахівці завжди намагаються швидко усунути несправності та оперативно відновити роботу, але термін залежить від серйозності пошкоджень мережі чи обладнання.
Швидкість може втрачатися через якість і стан роутера, який використовує абонент. Обсяги інформації в мережі постійно зростають, тому бажано мати сучасну швидку техніку. Варто враховувати, що недорогі роутери, які працюють в діапазоні 2,4 ГГц мають технологічне обмеження швидкості домашнього WiFi, а в багатоквартирному будинку ще й знижують швидкість під впливом роутерів сусідів, які працюють на цій же частоті 2,4 ГГц. a / b / g / n - це основні режими роботи бездротової мережі Wi-Fi. Основна їхня відмінність - швидкість передачі даних. Найбільшого поширення в сучасних бездротових мережах отримав стандарт 11n., максимально доступна швидкість якого до 50 Мбіт / с в побутових умовах
Кращим рішенням буде придбання двох-діапазонного пристрою або використання декількох MIMO антен.
На роботу в інтернеті також впливає використання браузера Internet Explorer, оновлення операційної системи, робота антивірусу чи торренту, віруси на комп'ютері, переповнена память, а також швидкість конкретного сайту або серверу, з якого в цей момент приходить трафік до клієнта.
'Особистий кабінет' - це персональна сторінка абонента, на якій зібрано інформацію про фінансовий стан депозиту, зміна тарифного пакету, тимчасове призупинення послуг, поповнення депозиту.
Адреса 'Особистого кабінету' користувача -http://my.amron.com.ua/
Логін і пароль це ідентифікатор абонента для входу в 'Особистий кабінет' користувача. Пароль створюється в процесі реєстрації абонента.
Відновити загублені дані можна по дзвінку в службу технічної підтримки. Після надання коректної інформації на уточнюючі запитання пароль буде надан абоненту.
Для підключення послуги доступу до мережі Інтернет від «Амрон» необхідно перевірити технічну можливість підключення у Вашому будинку. Для цього Вам потрібно заповнити заявку на нашому сайті або зателефонувати за номером до тех служби.
Якщо технічна можливість підключення є, то вам нададуть повну технічну і фінансову консультацію.
При підключенні до максимального тарифу або за бажанням абоненту за окрему оплату може надаватися Реальна IP-адреса, через яку він і буде взаємодіяти з мережею Інтернет. Таким чином комп'ютер буде повністю видно за цією адресою в мережі Інтернет.
Реальна IP-адреса застосовується для досягнення досить специфічних цілей, та більшості абонентів вона просто не потрібна.
Основні переваги, які отримує користувач Реальної IP- адреси:
Основні недоліки, які отримує користувач Реальної IP- адреси:
Доступ пристроїв в мережу здійснюється на основі їх IP і MAC-адрес, а також порту підключення. Якщо яка-небудь складова в цьому записі змінюється, то комутатор блокує даний пристрій, тому після його зміни і введення налаштувань так само ще необхідно передзвонити в тех.службу.
Для приблизної оцінки швидкості прийому і передачі можна скористатися сервісом http://speedtest.amron.com.ua/
Для більш точної оцінки швидкості можна скористатися тестової закачуванням Bittorrent (потрібно вибрати популярні файли, розміром від 1 Гб і більше, з великою кількістю роздаючих та приймаючих учасників).
0 Особистий кабінет або звернутися в тех.службу за телефонами:
066-781-43-91
098-831-51-16
063-781-96-15
(0512)63-79-57
1. Перейдіть до Особистого кабінету в Privat24
Виберіть пункт Мої платежі
2. В рядку пошуку введіть Амрон
3. Із запропонованих результатів виберіть Амрон, ТОВ
4. В рядку Особовий рахунок введіть ваш платіжний код
5. Переконайтеся чи э валідним розрахунковий рахунок, як це зазначено на малюнку, вкажіть призначення платежу та суму. Натисніть Додати платіж в кошик Перейдіть до кошика та підтвердить оплату
1. Зайдіть в додаток Приват24 на вашому мобільному пристрої.
Виберіть розділ Платежі
2. У рядку введіть АМРОН
3. Зі списку запропонованих варіантів виберіть Амрон, ТОВ
4. У рядку Особовий рахунок введіть ваш платіжний код
5. Заповніть поля, вкажіть суму платежу, натисніть продовжити
Перейдіть в кошик і натисніть підтвердження оплати